Een hogere omzet, meer winst of een betere marge per klant bereiken? En betreft dat een betere leadopvolging, meer nieuwe klanten, een hogere klanttevredenheid of medewerkers met betere vaardigheden? Al deze vragen zijn het startpunt voor onze Performance Coaching, waarmee u de verkoopkracht van uw organisatie versterkt.
Inzichten
Advice That Works coacht u op het gebied van management, kwaliteit, klanttevredenheid, business- en organisatorische vraagstukken. Onze coaching bewerkstelligt een positieve verandering: bewust worden, veranderen, leren en verbeteren. Daarnaast biedt het inzichten bij het analyseren en (h)erkennen van niet-helpende denkpatronen, gewoontes en overtuigingen. Het resultaat is dat u leert hoe u anders tegen dingen kunt aankijken en hoe u er beter mee om kunt gaan. Zo haalt u meer uit uzelf.
De vier A’s
Performance Coaching is vooral gericht op de toekomst. Hoe ziet deze voor u eruit? Vaak blijkt de hulpvraag niet eenvoudig te formuleren. Bij deze eerste stap gaat u al aan uw doelen werken. Onze ervaren coaches hebben hart voor uw mensen en uw resultaat. Ze begeleiden, sturen en adviseren het individu of team om persoonlijke of werk gerelateerde doelen te verwezenlijken. Daarbij wordt uitgegaan van vier A’s: Aanwezig, Aandacht, Aansluiten en Acceptatie. Daarbij stellen onze coaches zich vooral luisterend, spiegelend en vragend op. Vragen die onder meer aan bod komen:
- Waar stoeit u en/of uw organisatie mee?
- Hoe bepaalt u uw (gezamenlijke) doel en wanneer moet dat worden bereikt?
- Welk pad kiest u naar uw doelen?
- Hoe herkent u uw valkuilen en struikelblokken?
- Hoe kunt u meer voor uzelf betekenen?
- Hoe wordt u succesvoller in wat u doet?