Een van de grotere autodealerholdings met verschillende merken heeft in samenwerking met een importeur Advice That Works gevraagd om een Sales-Boost voor dat merk te houden om de positie in het rayon uit te bouwen en te verstevigen. Een aantal vestigingen binnen het rayon was destijds recent gestart met de verkoop van het betreffende merk en heeft een beperkte klantenportefeuille.
Na het opzetten van een marketingcampagne door de marketing afdeling, is Wouter gestart met het begeleiden van een Sales-Boost op 5 vestigingen. Door actief en één op één met de verkopers en hun verkoopleider aan de gang te gaan is er veel tijd en energie gestoken in het benaderen en naar de showroom krijgen van met name nieuwe klanten voor dit bedrijf. Wouter verzorgde na ieder bezoek aan elke vestiging een rapportage van de verrichte inspanningen en effectiviteit hiervan op vestigings- en verkopersniveau. De verkoopleiders op de vestiging konden hiermee dan in de tussenliggende periode mee aan de gang door hier goed op sturen. Tijdens de bezoeken van Wouter op de vestigingen kon elke verkoper gericht en ‘on the job’ ondersteund worden op de zaken die aandacht nodig hadden, om zodoende elke verkoper extra orders te laten verkopen.
De Sales-Boost heeft niet alleen tijdens de looptijd veel extra geschreven orders opgeleverd, maar heeft ook de naamsbekendheid van de dealer in zijn rayon enorm verhoogd hetgeen nu duidelijk waarneembaar is in het aantal werkplaats- en showroombezoeken voor het nieuwe merk.